• Regulamin

 

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO.
WWW.LAMPA-OBRABIARKOWA-LED.PL oraz WWW.LUMENSKLEP.PL

§ 1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Sklep www.lumensklep.pl oraz www.lampa-obrabiarkowa-led.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
2. Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb
postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną
przez Sklepy www.lumensklep.pl oraz www.lampa-obrabiarkowa-led.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i
rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
3. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług
Elektronicznych Sklepu www.lumensklep.pl oraz www.lampa-obrabiarkowa-led.pl zobowiązany jest do przestrzegania
postanowień niniejszego Regulaminu.
4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
4.1. Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz.
1204 ze zm.),
4.2. Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne
właściwe przepisy prawa polskiego.
§ 2

DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE

1. FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny na stronie internetowej www.lumensklep.pl oraz www.lampa-obrabiarkowa-led.pl umożliwiający utworzenie Konta.
2. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.lumensklep.pl oraz www.lampa-obrabiarkowa-led.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
3. KLIENT – Usługobiorca niebędący Konsumentem, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę
Sprzedaży ze Sprzedawcą.
4. KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej
bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
5. KONTO – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie
teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym
informacje o złożonych Zamówieniach.
6. PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma albo usługa, będąca przedmiotem Umowy
Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
7. REGULAMIN - niniejszy regulamin Sklepu.
8. SKLEP - Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.lumensklep.pl oraz www.lampa-obrabiarkowa-led.pl.
9. SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA –  LUMEN Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością , Ul. Mroza 13/9 10-692 Olsztyn NIP: 739-39-56-956 REGON: 389585520 Email: lumen@lumensklep.pl, numer telefonu:  500-000-297 
10. UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za
pośrednictwem Sklepu.
11. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz
Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu.
12. USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca
osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi
Elektronicznej.

13. ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży
Produktu ze Sprzedawcą.

§ 3

INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA

1. Sklep www.lumensklep.pl oraz www.lampa-obrabiarkowa-led.pl prowadzi sprzedaż detaliczną i hurtową Produktów za pośrednictwem
sieci Internet na terenie Polski, na rzecz przedsiębiorców oraz konsumentów.
2. Produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych i zostały legalnie
wprowadzone na rynek polski.
3. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu
przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na
warunkach podanych w jego opisie.
4. Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN)
i jest podana w kwocie netto oraz brutto. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
5. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta
Zamówienia. Cena ta może ulec zmianie w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu
przez Klienta Zamówienia (w szczególności wskutek zmian kursów walut lub zmian cen
producenta). Jeśli zmiana taka dotyczy Produktów już zamówionych przez Klienta, to jest on o
takiej zmianie informowany i ma prawo do anulowania zamówienia lub jego części.
6. Zamówienia można składać:
6.1 poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep www.lumensklep.pl oraz www.lampa-obrabiarkowa-led.pl) – 24 godziny na dobę przez cały rok,
6.2 za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: michalak.lumen@gmail.com,
6.3 telefonicznie pod numerem: 500 000 297.
7. W celu złożenia Zamówienia, Klient nie ma obowiązku rejestracji Konta w Sklepie.
8. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i
akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia. Klient zobowiązany jest do podania
numeru telefonu stacjonarnego lub komórkowego oraz adresu e-mail, pod którymi będzie
możliwe potwierdzenie Zamówienia. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w terminie 5
dni od momentu ich złożenia, nie będą realizowane.
9. Sklep realizuje Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Sklepu tj. od 8
do 14 w dni robocze. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 14 , w soboty, niedziele oraz
święta, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
10. Produkty w promocji (wyprzedaży) posiadają limitowaną liczbę sztuk i Zamówienia na nie będą
realizowane według kolejności ich wpływania aż do wyczerpania się zapasów danego Produktu.

§ 4

ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

1. Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia
udostępnionymi przez Sprzedawcę sposobami, zgodnie z § 3 pkt 6 oraz 8.
2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
3. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji powoduje związanie Klienta jego
Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania oraz przyjęcie Zamówienia do realizacji następuje
poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
4. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji zawiera potwierdzenie wszystkich istotnych
elementów Zamówienia.
5. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4 zostaje zawarta
Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
6. Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu (faktura VAT), która będzie
dołączana do Produktu.

§ 5
SPOSOBY PŁATNOŚCI
1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
1.1. płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
1.2. płatność za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności (BlueMedia),
1.3. płatność przy odbiorze za tzw. pobraniem.
2. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy
numer: 03 1140 2004 0000 3602 8164 9797 (Bank S.A.) Lumen Sp. z O.O. , ul. Edwarda Mroza 13/9 10-692 Olsztyn, NIP:
7393956956. W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr........";.
3. W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności Klient dokonuje
zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczne serwisy płatności umożliwiają
dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich
banków.
4. W przypadku płatności przy odbiorze przesyłka wysyłana jest po weryfikacji poprawności danych
adresowych.
5. Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w tym za koszty
dostawy w ciągu 7 dni od momentu potwierdzenia Zamówienia przez Sprzedawcę, ale nie później
niż w terminie wynikającym z załączonego dokumentu sprzedaży, chyba że Umowa Sprzedaży
stanowi inaczej.
6. W przypadku wyboru płatności opisanych w pkt 1.1 oraz 1.2 Produkt zostanie wysłany dopiero po
jego opłaceniu.
7. Sprzedawca ma prawo ograniczyć w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami
udostępnione przez niego sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty części
bądź całości ceny sprzedaży bez względu na wybrany przez Klienta sposób płatności oraz fakt
zawarcia Umowy Sprzedaży.

§ 6

KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU

1. Koszty dostawy Produktu są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od
wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego Produktu.
2. Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy
Produktu przez przewoźnika:
2.1. Czas kompletowania Produktu jest podany na karcie produktu.
2.2. Dostawa Produktu przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. od
1 do 2 dni roboczych (dostawa następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót,
niedziel i świąt).
3. Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej (DPD).
4. W przypadku wysłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient niebędący
Konsumentem jest zobowiązany zbadać przesyłkę, zwłaszcza ciągłość taśmy firmowej
świadczącej o nienaruszeniu paczki, w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju.
Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest
dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
5. Po uiszczeniu opłaty Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności doręczyciela
w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie Produktu w trakcie dostawy.
6. Braki ilościowe w paczce rozpatrywane są pod warunkiem zgłoszenia ich do Sprzedawcy w ciągu
24 godzin od momentu otrzymania paczki. 
7. Klient może odebrać Produkt osobiście po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub
mailowym.
8. Korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub
uszkodzenia Produktu przechodzą na Klienta niebędącego Konsumentem z chwilą wydania przez

Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi
odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od momentu przyjęcia
Produktu do przewozu aż do wydania go Klientowi, jak również za opóźnienie w przewozie
przesyłki.

§ 7

REKLAMACJA PRODUKTU

1. Reklamacja z tytułu gwarancji.
1.1. Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie posiadają gwarancję Sprzedawcy obowiązującą na
terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
1.2. Okres gwarancji dla Produktów wynosi 12 miesięcy i jest liczony od dnia dostarczenia
Produktu do Klienta.
1.3. Dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest dowód zakupu: faktura VAT lub
karta gwarancyjna.
1.4. Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania
można dokonać:
- pisemnie na adres: ul. Edwarda Mroza 13/9 10-692 Olsztyn,
- telefonicznie pod numerem: +48 500 000 297,
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: michalak.lumen@gmail.com.
1.5. W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej
informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę
wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i
przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
1.6. Dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: ul. Edwarda Mroza 13/9
10-692 Olsztyn.
1.7. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14
dni od otrzymania reklamacji.
1.8. Klient pokrywa koszty odbioru oraz dostawy w przypadku wymiany Produktu na wolny od
wad.
1.9. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana Klientowi pisemnie na adres e-mail.

Odpowiedzialność za wady towaru:

1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczania towarów bez wad oraz, w odniesieniu
do Konsumentów, odpowiada za ich wady na zasadach uregulowanych w art. 556 i n. Kodeksu
Cywilnego (rękojmia za wady).

2. W przypadku, gdy Klientem nie jest Konsument:



2.1. odpowiedzialność Sprzedawcy obejmuje wyłącznie szkodę rzeczywistą;

2.2. odpowiedzialność Sprzedawcy ograniczona jest do wartości zamówienia;

2.3. Sprzedawca nie odpowiada za działania i zaniechania osób trzecich, w tym dostawców
poczty, usług internetowych itp.

2.4. Klient nie będący Konsumentem obowiązany jest do zbadania Towaru w terminie 5 dni
kalendarzowych od dnia jego otrzymania, celem zweryfikowania zgodności Towaru z umową
sprzedaży (tj kompletności zamówienia oraz jakości dostarczonego Produktu) i zgłoszenia
Sprzedawcy, w powyższym terminie, wszelkich zastrzeżeń. Klient nie będący Konsumentem,
który nie zgłosił zastrzeżeń we wskazanym terminie, traci uprawnienie do powoływania się na nie
w przyszłości.

3. Korzyści i ciężary wraz z niebezpieczeństwem przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru
przechodzą na Klienta, który nie jest Konsumentem, z chwilą jego powierzenia przez
Sprzedawcę przewoźnikowi (firmie kurierskiej) trudniącemu się przewozem rzeczy tego rodzaju,
celem jego dostarczenia do Klienta nie będącego Konsumentem. Sprzedający w takim wypadku
nie ponosi odpowiedzialności za działanie lub zaniechanie przewoźnika (firmy kurierskiej),
w szczególności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od momentu przyjęcia
Produktu do przewozu aż do wydania go Klientowi nie będącemu Konsumentem, jak również za
opóźnienie w przewozie przesyłki.

4. Przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie
uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm
naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia
lub gdy taśmy są zerwane, należy nie przyjmować przesyłki oraz skontaktować się jak szybciej
ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta,
jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), na zasadach określonych
w Kodeksie Cywilnym. 


§ 8

Odstąpienie od umowy:

Konsumentom przysługuje 14 dniowe prawo do odstąpienie od umowy. Prawo to przysługuje również osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tych osób charakteru zawodowego wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nich działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Pozostałym przedsiębiorcom prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje.

Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie towaru.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Lumen Sp. z o. o., Ul. Mroza 13/9, 10-692 Olsztyn, Polska, lumen@lumensklep.pl, telefon: 734000730 o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia nam dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam towar, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo towar przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.




§ 9

RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH

1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
1.1. zawieranie Umów Sprzedaży Produktu,
1.2. prowadzenie Konta w Sklepie.
2. Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach
określonych w Regulaminie.
3. Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych.
Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.

§ 10

WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
1. Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w § 8 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest
nieodpłatne.
2. Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
2.1. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie
zawierana jest na czas nieoznaczony.
2.2. umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia
Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia
Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.

3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym
posługuje się Usługodawca:
3.1. komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,
3.2. dostęp do poczty elektronicznej,
3.3. przeglądarka internetowa,
3.4. włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
4. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi
obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób
trzecich.
5. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
6. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

§ 11

REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH

1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu
Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
michalak.lumen@gmail.com.
2. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących
przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane
kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez
Usługodawcę.
3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14
dni od jej otrzymania.
4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy
podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.

§ 12

WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
1. Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
1.1. Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze
ciągłym i bezterminowym (prowadzenie Konta).
1.2. Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania
przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty
elektronicznej na adres: michalak.lumen@gmail.com.
1.3. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem
natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy
niebędącemu Konsumentem oświadczenia o wypowiedzeniu.
1.4. Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
2. Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w
każdym czasie w drodze porozumienia stron.

§ 13

WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

1. Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.lumensklep.pl oraz www.lampa-obrabiarkowa-led.pl
korzystają z ochrony prawnoautorskiej i (z zastrzeżeniem § 12 pkt 3 oraz wykorzystywanych na
zasadzie licencji, przeniesienia praw autorskich lub dozwolonego użytku) są własnością Piotra
Michalaka wykonującego działalność gospodarczą pod firmą Lumen Sp. z O.O. , ul. Edwarda
Mroza 13/9 10-692 Olsztyn, NIP: 7393956956, REGON: 389585520. Usługobiorca ponosi pełną
odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek
zawartości strony www.lumensklep.pl oraz www.lampa-obrabiarkowa-led.pl, bez zgody Usługodawcy.
2. Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy,
któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.lumensklep.pl oraz www.lampa-obrabiarkowa-led.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i

skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
3. Wszystkie nazwy handlowe, nazwy Produktów, nazwy firm i ich logo użyte na stronie
internetowej Sklepu pod adresem www.lumensklep.pl oraz www.lampa-obrabiarkowa-led.pl należą do ich właścicieli i są
używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami
towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej Sklepu
pod adresem www.lumensklep.pl oraz www.lampa-obrabiarkowa-led.pl użyte są w celach informacyjnych.

§ 14

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce
zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
3. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Klientami będą rozstrzygane w
pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli
jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron,
spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.
4. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) niebędącym
jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę
Usługodawcy.
5. Klient ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w
szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o
wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny.

 

 

  • Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
    • Możliwe są dwie formy płatności:
      • za pobraniem - zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze towaru, dodatkowy koszt usługi 20 zł BRUTTO
      • przelewem - przedpłata na konto po złożeniu zamówienia, dodatkowy koszt usługi 16 zł NETTO Przesyłkę realizujemy po zaksięgowaniu wpłaty.
    •  Koszty transportu i pakowania w przypadku złożenia zamówienia na kwotę powyżej 500zł brutto   ponosi Sprzedający
    • Dostępne formy płatności:

      Karty płatnicze:

      * Visa
      * Visa Electron
      * MasterCard
      * MasterCard Electronic
      * Maestro
  •           Płatność przy odbiorze

              Przedpłaca przelewem tradycyjnym na konto Mbank: 03 1140 2004 0000 3602 8164 9797

 

 

Baner.png